loading...
کسب درآمد از اینترنت
محمد بازدید : 4 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

1. تالارها

1.1. شما همواره تا زمانی که به قوانین تالار احترام بگذارید و به آنها پایبند باشید به تالار دسترسی دارید و می توانید از آن استفاده کنید.

1.2. وقتی وارد حساب توباکس خود شوید قادر به استفاده از تالار نیز هستید و نیازی به ثبت نام مجدد برای استفاده از تالار نیست.

1.3. شما باید در تالار به همه احترام بگذارید و از شما انتظار می رود مثل یک خانواده دوستانه رفتار کنید.

1.4. شما هرگز نمی توانید به اعضای توباکس نگاه جنسیتی، نژادپرستانه و یا توهین آمیز داشته باشید.

1.5. شما مجاز به ارسال لینکهای تبلیغاتی سایتها و وبلاگهای دیگر و یا آدرس ایمیل خود در تالار و قسمت پیام خصوصی نیستید. استفاده تبلیغاتی از قسمت پیام خصوصی منجر به مسدود شدن حساب کاربری می شود.

1.6. شما مجاز به استفاده از تصاویر (آواتار) تبلیغاتی ، توهین آمیز و یا مخالف قوانین جهمهوری اسلامی ایران در تالارها نیستید.

1.7. شما همواره باید به تصمیمات اتخاذ شده از جانب مدیران احترام بگذارید.

1.8. مدیران تالار به صورت داوطلبانه به ما کمک می کنند و هیچگونه دستمزدی به آنها پرداخت نمی شود.

1.9. مدیران تالار توانایی دسترسی به حساب کاربری شما را ندارند.

1.10. شما هرگر مجاز به انتشار مطالب خصوصی خودتان و یا دیگران در تالار نیستید.

1.11. ما هیچ مسئولیتی در قبال هرگونه ضرر عاطفی، مالی، فیزیکی، مجازی و یا هرگونه آسب دیگر که در هین استفاده از تالارها متحمل شوید را نمی پذیریم.

1.12. شما از طریق بخش تنظیمات خصوصی می توانید مشخص کنید تا برخی اطلاعات و آمار حساب کاربری شما در تالار به سایرین نمایش داده شود.

1.13. نقض کردن قوانین تالار منجر به قطع دسترسی شما به تالار خواهد شد.

2.حساب کاربری

2.1. شما باید رمز عبور خود را به خاطر بسپارید و یا آنرا در جایی امن نگه دارید تا کسی غیر از خودتان به حساب کاربری شما دسترسی نداشته باشد.

2.2. رمز برداشت شما قبل از هر درخواست برداشت از شما پرسیده می شود. در حفظ و نگهداری آن دقت کنید.

2.3. هر فرد تنها مجاز به داشتن یک حساب کاربری است و هرگونه تلاش برای ساخت و یا فعالیت بیش از یک حساب کاربری منجر به مسدود شدن تمام حسابها به مدت نامحدود خواهد شد.

2.4. شما باید ادرس ایمیلی که در هنگام ثبت نام استفاده می کنید را تأیید کنید. مراحل تأیید آدرس ایمیل از طریق کد فعال سازی که به آدرس ایمیل شما ارسال می شود انجام خواهد شد.

2.5. اگر آدرس ایمیل خود را تغییر دهید باید دوباره آن را تأیید کنید. به دلایل امنیتی، تغییر آدرس ایمیل منجر به غیرفعال شدن قسمت برداشت درآمد به مدت 48 ساعت خواهد شد.

2.6. آدرس ایمیل شما تنها برای کارکنان اصلی سایت قابل مشاهده است. کارکنان توباکس از شما پسوردی را درخواست نمی کنند.

2.7. در سایت توباکس حسابهای کاربری قابل انتقال به غیر و فروختن نیستند و هرگونه تلاش برای این کار منجر به مسدود شدن آن حساب برای همیشه خواهد شد.

2.8. کارکنان توباکس حق دارند هر لحظه و به هر دلیلی وارد حساب کاربری شما شوند.

2.9. حساب کاربری افرادی که به مدت 20 روز غیرفعال باشند مسدود و موجودی تمام حساب های آنها صفر خواهد شد. این افراد می توانند هر زمان مایل باشند دوباره درخواست فعال سازی حساب کاربری خود را برای توباکس ارسال نمایند.

2.10. حساب افرادی که در هنگام ثبت نام و یا بعد از آن به ما اطلاعات دروغین و نادرست می دهند برای همیشه مسدود خواهد شد.

3. نفرات(زیرمجموعه ها)

3.1. شما می توانید به تعدادی که نوع عضویت شما به شما اجازه می دهد نفرات مستقیم جذب کنید.

3.2. شما مجاز به جذب نفرات مستقیم از بین اعضای خانواده و یا محل کار خود نیستید.

3.3. ارسال هرگونه هرزنامه به سایت توباکس منجر به مسدود شدن حساب کاربری و پیگیری قانونی خواهد شد.

3.4. میزان درآمد شما از زیرمجموعه های مستقیم دقیقاً مشابه زیرمجموعه های اجاره ای شما است.

3.5. شما تنها زمانی قادر به اجاره کردن نفرات هستید که آنها به تعداد کافی موجود باشند. در غیر این صورت باید منتظر بمانید تا نفرات جدید اضافه شوند.

3.6. زیرمجموعه هایی که اجاره می کنید به مدت 30 روز اعتبار دارند و اگر آنها را تمدید نکنید پس از 30 روز از حساب کاربری شما حذف می شوند..

3.7. شما می توانید برای نفرات اجاره ای خود از قابلیت پرداخت اتوماتیک، تمدید و یا بازیافت استفاده کنید. با تمدید کردن زیرمجموعه ها زمان قبلی انها پاک نمی شود، بلکه اعتبار جدید با اعتبار قبلی جمع خواهد شد. توجه داشته باشید که پرداخت اتوماتیک فقط برای نفراتی کار می کند که بیش از 15 روز اعتبار داشته باشند.

3.8. فردی که زیرمجموعه فردی دیگر شده است هرگز نمی تواند فرد معرف یا فردی که او را اجاره کرده تغییر دهد.

4. ارتقاء عضویت

4.1. با توجه به نوع عضویت ، قیمت ها (مثل قیمت زیرمجموعه های اجاره ای ، تمدید و ...) متفاوت است.

4.2. میزان درآمد شما از زیرمجموعه های شما، با توجه به نوع عضویتتان متغیر است.

4.3. انواع عضویتها دارای امکانات و ویژگی های مختلفی مثل حالت تعطیلات ، افزایش ظرفیت زیرمجموعه های مستقیم ، افزایش ظرفیت زیرمجموعه های اجاره ای ، بسته های زیرمجموعه های اجاره ای بزرگتر و ... است.

4.4. شما قبل از خرید عضویت های ویژه باید حداقل 2 بار زیرمجموعه اجاره کرده باشید و حداقل مدت 15 روز از تاریخ عضویت شما گذشته باشد.

4.5. زمانی که عضویت خریداری شده توسط شما منقضی شد ، شما باید برای نگهداری امکانات آن ، عضویت خود را تمدید کنید. در غیر این صورت تمام امکانات ویژه حذف خواهند شد.

5. سیاست ضد تقلب و ضد هک

5.1. هر گونه تلاش ، برای استفاده از نرم افزارهای تقلب (مانند رباتها و ...) ، ساختن چند حساب کاربری ، یا هر گونه روش تقلب دیگر ؛ منجر به مسدود شدن حساب کاربری شما توسط توباکس خواهد شد.

5.2. ما در هر لحظه حق مسدود کردن و یا حذف کردن حساب کاربری افراد متقلب و یا افرادی که سعی در تقلب کردن، هک کردن، سرقت اطلاعات کاربران و صدمه زدن به توباکس دارند را، داریم.

5.3. حساب کاربری افرادی که هر گونه باگ و یا ضعف نرم افزاری و یا سحت افزاری در توباکس پیدا کرده و از آن سوء استفاده نمایند به صورت دائمی مسدود خواهد شد.

5.4. هرگونه تلاش برای کسب درآمد به شیوه ای غیر از شیوه تعیین شده از توباکس تقلب محسوب می شود.

5.5. توباکس شکایت از افراد متقلب و افرادی که به هر ترتیبی قصد صدمه رساندن و سوء استفاده از توباکس را دارند ، حق قانونی خود می داند و اطلاعات افراد متخلف را در اختیار مراجع قضایی و پلیس مبارزه با جرایم رایانه ای قرار خواهد داد.

6. برداشت درآمد

6.1. تمام پرداختها توسط سامانه های پرداخت الکترونیک و با همکاری بانک پاسارگاد انجام می شوند. برای برداشت از حساب باید حتماً اطلاعات حساب خود ، شامل: نام، نام خانوادگی، نام بانک، شماره حساب و شماره شبا (شناسه بین بانکی) خود را در قسمت تنظیمات شخصی وارد کرده باشید.

6.2. کاربران زمانی میتوانند درخواست برداشت از حساب کنند که موجودی آنها به حداقل مقدار قابل برداشت رسیده باشد و حداقل 300 تبلیغ مشاهده کرده باشند .

6.3. حداقل مبلغ برداشت 20,000 ریال برای اولین برداشت ، 40,000 ریال برای دومین برداشت ، 80,000 ریال برای سومین برداشت و 100,000 ریال برای برداشت چهارم و تمام برداشتهای بعد از آن می باشد .

6.4. اجازه درخواست برداشت بعدی از حساب با توجه به نوع عضویت شما متغیر است.

6.5. مراحل پرداخت و دریافت پول به وسیله بانکها انجام می شود؛ ما هیچگونه مسئولیتی درمورد خرابی بانکها و یا مشکلاتی که ممکن است بانکها با آن مواجه شوند به عهده نمیگیریم.

6.6.تمام پرداخت ها با توجه به که در حساب کاربری شما ثبت شده است انجام می پذیرد. مسئولیت اشتباه وارد کردن شماره حساب، شماره شبا و اطلاعات خواسته شده در قسمت تنظیمات شخصی، به عهده شخص شما می باشد و توباکس هیچ مسئولیتی را در مورد عواقب اشتباه وارد کردن آنها از سوی شما نمی پذیرد. در صورتی که اطلاعات شخصی خود را اشتباه وارد کرده باشید پول به حساب شخص دیگری واریز شود و یا عملیات پرداخت توسط بانک رد شود برای دومین بار هیچ گونه پرداختی به شما صورت نخواهد گرفت. همچنین اگر پول از طرف توباکس به حساب شما واریز شده باشد، ولی شما مدعی باشید که پولی پرداخت نشده است، در هنگام ارائه سند پرداخت به شما، مبلغ 2,500 تومان به عنوان کارمزد از شما کسر خواهد شد.

6.7. کاربرانی که مظنون به تقلب هستند تا زمانی که حساب آنها به طور کامل بازرسی نشود توانایی درخواست برداشت از حساب خود را ندارند.

6.8. کارمزد برداشت از حساب، 5% از کل مبلغ مورد درخواست برداشت شما می باشد و از مبلغ درخواستی شما کسر می شود.

6.9. تمام درخواستهای برداشت از حساب حداکثر ظرف مدت 7 روز کاری از زمان ثبت درخواست پردازش می شوند. اما ما تمام تلاشمان را می کنیم که مبلغ برداشتی شما در مدت کمتر از 72 ساعت به دست شما برسد.

7. تبلیغات

7.1. تبلیغاتی که برخلاف قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران باشند پذیرفته نمیشوند.

7.2. تبلیغاتی که دارای کدهای مخرب و کدهای شکستن فریم سایت و ... باشند پذیرفته نمی شوند.

7.3. کاربران هر تبلیغ را فقط یک بار در 24 ساعت می توانند مشاهده کنند . تبلیغات هر روز، تقریباً ساعت 24:00 به روز رسانی می شوند.

7.4. افراد تبلیغ کننده در هر لحظه میتوانند نمایش دادن تبلیغ خود را متوقف کنند و هر وقت که مایل باشند نمایش آن را از سر بگیرند . (مثلاً افرادی که نمی خواهند تمام اعتبار تبلیغ خود را به یکباره مصرف کنند.).

7.5. کاربران تنها زمانی قادر به کسب درآمد از زیرمجموعه های خود هستند که روز قبل از آن تمام تبلیغات خود را مشاهده کرده باشند.

8. پرداختها

8.1.پرداختها از طریق درگاه خرید اینترنتی بانک پاسارگاد و به صورت آنلاین انجام می شود و روشهای دیگری مثل کارت به کارت پذیرفته نمی شود.

8.2. شما فقط خدماتی را دریافت می کنید که بابت آن پول پرداخت کرده اید.

8.3. پرداختها باید به صورت آنی و لحظه ای انجام شود و وجوه پرداختی شما به صورت آنی به حسابهای شما در توباکس منتقل می شوند. در صورت بروز مشکل با ما تماس بگیرید.

8.4. در خرید خود و واریز وجه به توباکس و انتقال وجوه بین حسابهای خود کاملاً دقت کنید؛ در صورت بروز پشیمانی هیچ مبلغی مسترد و یا منتقل نمی گردد.

8.5. هرگونه درخواست مسترد کردن پول، دعوی، تهمت و توهین به وبسایت، موجب مسدود شدن حساب کاربری می گردد.

9. تعلیق حساب کاربری

9.1.ما این حق را داریم که حساب کاربری افرادی که قصد سوء ستفاده و یا تقلب از توباکس را دارند و یا در حال توهین به ما هستند، در هر لحظه مسدود و یا حذف کنیم.

9.2. ما این حق را داریم که برای شناسایی افراد مشکوک و یا افراد متقلب هرگونه اطلاعاتی را ذخیره کنیم.

9.3. ما این حق را داریم که حساب افراد غیر فعال را حذف کنیم.

9.4. مسدود شدن حساب به معنای پایان همه چیز نیست ؛ ممکن است شما بتوانید دوباره آن را بازگشایی کنید. در هنگام بازگشایی مجدد حساب کاربری مبلغی به عنوان خسارت و جریمه کسر خواهد شد و یا معادل آن مبلغ از امکانات حساب کاربری شما کاسته خواهد شد و مبلغ جریمه بنا به صلاحدید مدیران توباکس می تواند از 5% تا 100% موجودی حسابهای شما متغیر باشد.

9.5. پول یا اعتبار موجود در حساب کاربری فردی که حساب او مسدود شده باشد به هیچ عنوان قابل استرداد یا انتقال نیست.

9.6. حسابهای غیرمجاز افرادی که بیش از یک حساب کاربری در توباکس دارند قابل بازگشایی نیست.

9.7. هر گونه اتهام بدون مدرک، ارعاب، تهدید و یا بی احترامی به توباکس و افراد تحت استخدام آن، چه در اینجا و چه در سایتهای دیگر مجنر به جلوگیری از ورود شما به تالار ونهایتاً مسدود شدن حساب شما به صورت موقتی و یا دائمی خواهد شد .

9.8. توباکس شکایت از افرادی که به هر ترتیبی به نشر اکاذیب و اتهامات بدون مدرک و مطالبی علیه توباکس می پردازند را حق قانونی خود می داند و ضمن شکایت از این افراد، اطلاعات افراد متخلف را در اختیار مراجع قضایی قرار خواهد داد.

10. مسئولیت

10.1. ما در برابر اتفاقاتی که قادر به کنترل آن نیستیم مسئولیتی نداریم.

10.2. ما این حق را داریم تا بدون اطلاع قبلی و یا با اطلاع قبلی در سایت و یا قوانین سایت ، در هر لحظه و به هر دلیلی تغییراتی اعمال کنیم.

10.3. ما سود آوربودن یا بی ضرر بودن این سایت را برای هیچ کس تضمین نمیکنیم.

10.4. ما در برابر مشکلاتی که ممکن است به خاطر هاست ، بانکهای طرف قرارداد ، خدمات دهندگان اینترنت (ISP) ، خرابی اینترنت و یا هرگونه شخص ثالث ، به وجود بیاید هیچگونه مسئولیتی نمیپذیریم.

10.5. ما این حق را داریم که در هر لحظه و بدون اطلاع قبلی و یا با اطلاع قبلی، قیمت انواع تبلیغات و سرویسها، نفرات اجاره ای، عضویتهای ویژه ، شرایط فعالیت در سایت ، امکانات و سرویسهای سایت، صفحات و مطالب سایت و ... را تغییر دهیم و یا آنها را متوقف کنیم.

10.6. ما هیچ مسئولیتی در قبال هرگونه ضرر عاطفی، مالی، فیزیکی، مجازی و یا هرگونه آسب دیگر که ممکن است در هین استفاده از توباکس متحمل شوید را نمی پذیریم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 16
  • بازدید کلی : 248